Kastar in ett inlägg

Idag har det varit PLAYDATE med Monika och hennes pojkar.
Våra fyra söner har lekt och busat, inte minst Nevin som börjar komma ikapp de stora grabbarna. Ååååh mitt lilla hjärta växer så snabbt!
Vad har jag och Monika då gjort?? Hehehe....yeeeeees, vi har pratat massor. Man känner sig utpratad och lättad efter våra terapistunder. Vi två tillsammans har väldigt intressanta liv så munnen går ju i ett på oss. Alla har väl egentligen intressanta liv men våra är som tagna ur någon film.....mmmm....nu blir ni allt nyfikna, men mer än så får ni inte veta.

Nu har pojkarna somnat, äääääntligen!
Igår tog nattningen över en timme och numer blir jag nästan frustrerad när jag ska lägga barnen, vet inte vad som väntar mig och hur länge.
Neo kan ligga och jäklas i sin säng så nattningen för Nevin tar dubbelt så lång tid. Och nej, vi lägger inte de samtidigt men Neo kan inte vara uppe hur länge som helst för att Nevin inte somnar.
Nu ska jag passa på och njuta av resten av kvällen.

By the way..... vad hände med de aktiva kommentarerna??
Om ett par dagar utses nästa "Månadens kommentator", glöm inte det!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

LÅter underbart med ett liv som taget ur en film! :) Hoppas nattningen går bättre snart.

2009-12-30 @ 20:46:48
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback