REA!REA!REA!

Nu börjar hysterin i alla butikerna! Vare sig man behöver nåt eller ej så hamnar man i butikernas utrensning efter året. Man kan väl inte riskera att inte göra sig ett fynd eller två, därför går jag på rean fastän jag får smått panik av alla människorna. Då ska man inte ens snacka om smittoriskerna av olika sjukdomar.
För mig är det ju helt uteslutet att ta mig in på stan med mina barn så jag får vänta tills imorgon då Mickael tar barnen ett par timmar.
Tills dess får jag fundera ut på vad jag skulle behöva....
Det som är så trist med reor är att de vanligaste storlekarna är alltid slut innan man ens har hunnit ut genom dörrarna.




 xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

Vi var en sväng idag...usch så mkt folk och jag hittade mig inget alls! Eller kläder till lillan såklart...men inget till mig. AJa, fick lägga undan en klänning som fanns i en stad 3 timmar bort :p

2009-12-26 @ 14:08:14
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback