Tisdagens vägning

Då var det dags igen.
En vecka har gått utan någon som helst träning för jag har tills idag fortfarande känt mig krasslig i halsen.
Jag har varit på julbord och supit hela helgen så min nya vikt överraskade mig verkligen inte.
Idag stod vågen på 58,3 kg dvs. +0,4kg.
Men jag sörjer inte eftersom denna storhelgen är den tiden på året då nästan alla går upp.
Om jag lyckas utan att låta bli att njuta av julen att överstiga min startvikt på 59,0 kg så är jag nöjd.
Efter nyår så finns det ju inga ursäkter längre.
Kan erkänna att det är riktigt svårt att hålla sig motiverad under denna tiden med all stress, mycket godsaker och barnen hemma på jullov.



xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

Jag tror nog att många tar en liten paus nu under jul/nyår och det är helt förståeligt. Men du verkar då iaf fast besluten att ta vid det efter nyår, det är bra :)

Jag är dock rätt glad att jag inte är överförtjust i julens läckerheter, så jag räknar med att åtminstone ha stått stilla :) Men vi får se

2009-12-22 @ 09:30:59
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback