Vägning

Japp, då var det tisdag. Nu har det gått en vecka sen jag blev lite nyttigare och aktivare.
Jag har faktiskt inte kunnat träna sen förra torsdagen eftersom jag har fortfarande lite ont i halsen.
Vågar inte utmana mig själv och sedan riskera att ligga sjuk under julen.
Sen får vi inte glömma att helgerna är fria och då gottar jag mig.

Vad tror ni nu då??
Har jag gått upp/ner och i så fall hur mycket?

Förra tisdagen visade vågen 59,0 kg och idag visade den ... kg.
Efter tre gissningar lägger jag ut svaret.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Jennie

59.0 Kg

=)

2009-12-15 @ 09:10:40
Postat av: Malla

haha vilken fräckis du är!! s¨där måste jag me göra ngn gång ;) jag gissar på 58.5!

2009-12-15 @ 09:22:08
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Hmm du har varit i dk och ätit lite av det goda:) så jag gissar 58.7

2009-12-15 @ 13:02:56
URL: http://Sabrina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback