Veckans utmaning!

Nu har vår julgran stått ute i över ett dygn så ikväll är det dags för lite pynt.
Medans jag pyntar ska Mickael servera med glögg (ingår inte direkt i min diet), tyvärr blir det att hoppa över lussekatter. Attans! Det hade varit så gott! Fast jag ska hålla mig till helgen.

Idag blev det spinning och core, min absoluta favoritpass men jag saknar min gamla instruktör på Sats city.
Jag har suttit och kollat runt lite för att veta vad jag ska träna torsdag och fredag.
Imorgon blir det bara springa på bandet och fredag ska jag faktiskt ta mig an yogan igen.
Jag måste komma igång med den för jag har typ lovat Monika att jag ska prova Bikram med henne och eftersom jag vill överleva det så måste jag öva in mig på yogan.
Nur: Jag väntar fortfarande på ditt schema!

Ikväll var andra gången i rad som vi åt sallad till middag, ikväll blev det en vietnamesisk sallad.
Den var god men min mage verkar inte så glad över den.
Så blir det nog när man introducerar nya ingridienser för magen.


xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback