Äventyrslandet-avklarad!

Hej kära läsare! Var som sagt på Äventyrslandet i tisdags och det var en kanon dag!
Båda killarna skötte sig exemplariskt både under bilresan dit och hem och under hela dagen på landet.
Vädret var varken för varmt eller för kallt, precis lagom! Min syster mötte också upp oss eftersom hon redan befann sig i Halmstad. Det var en trevlig tripp och det kommer vi att göra om fler gånger.


Neo var sådär glad av att sitta där uppe, hihi!


Oj! Ser ut som om jag väntar barn men det gör jag inte, för mycket mat bara!

Kommentarer
Postat av: Marcela

E du säker på att det bara e mat??? hehehheh

hade vart kul igen allihop samtidigt!!!

2009-07-24 @ 21:16:22
URL: http://yapoo.blogg.se/
Postat av: Tina

Måste tyvärr göra dig besviken Marcela, men d e endast mat i min mage!! Inga fler barn för min del =) , e så nöjd me de jag har.

2009-07-25 @ 11:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback