Huvudvärk

Vilken dag! Började dagen med att städa undan och dammsuga ovan våningen, därefter gick jag med barnen till Limhamn centrum och handlade ett paket till lilla Bianca(grannens dotter) som fyller 1 år idag.
Väl tillbaks hemma åt vi lunch och sedan åkte vi in till stan för att träffa upp lilla syster (http://Leahames.blogg.se) där. Hon tog pojkarna så att jag kunde åka in till kontoret(Mickaels kontor) och skriva ett CV. Nu ska det sökas arbete!!
Under de 2 timmarna som jag skriver CV kommer en huvudvärk smygandes fram och den har jag haft sedan dess. Det har gått ca 8 timmar och jag lider fortfarande av den. Kunde knappt njuta av att vara barnledig ett par timmar eller av att vara på Biancas kalas. Nu ska jag snart gå o lägga mig och jag hoppas att den dumma huvudvärken är långt borta när jag vaknar! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback