Jubba jubba

Jag söker arbete!! Börjar verkligen känna pressen, startar mina studier i september och då vill jag gärna ha ett deltidsarbete också.
Varför jag vill jobba under tiden är för att första skolåret kommer bara vara i halvfart eftersom jag redan har en del kurser avklarade. Måste ju försörja mig för en fattig student vägrar jag vara! Jag är en flitig besökare både på platsbanken och jobbsafari men nu tänker jag även använda mig utav mitt kontakt nät. Kära vänner, hör ni något ledigt som ni tror skulle passa mig så TVEKA inte. Jag tar tacksamt emot alla tips!!
För er med humor: Nej inga gratis jobb!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Marcela

Kommer du ihåg de killarna Neo pekade på som du berätta om?? hahaha hade inte det vart nåt???

hhehheh skojar gumman, lycka till med sökandet!

2009-07-21 @ 09:44:47
URL: http://yapoo.blogg.se/
Postat av: K

Om du hittar något till mig med så säg bara till!!!!:-)

2009-07-22 @ 17:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback