Semester?

Ok, nu har vi planerat vad vi ska göra de 2 kommande veckorna och det återstår att se om detta händer. Min sambos arbete tar typ all tid och vi hittar knappt på nåt någonsin. Då menar jag mer än en lördag, det blir sällan resor eller utflykter. Våra planer är att åka till Halmstad Äventyrsland på tisdag och på onsdag ska vi till Hamburg och stanna där över natten. Hoppas vi hinner med lite shopping där.... hehehe!
Helgen tillbringar vi i Malmö eftersom vi är bjudna på ett bröllop på lördag och nästa vecka igen blir det troligtvis Kolmården och ett par dagar i Stockholm. Vi ska vara hemma igen innan fredagen eftersom jag ska ha en mindre fest på lördagen som är min födelsedag...yeeey! Nu är det bara att vänta tålmodigt och se om de här utflykterna blir av.
Om det inte blir så mycket bloggande så vet ni isåfall varför... men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, hahaha!

xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Y

Härligt med semester! Speciellt när hela familjen kan hitta på grejer tillsammans. Ha det nu underbart gumman. Pöss

2009-07-20 @ 15:36:45
Postat av: Tina

Tack gumman! Håll nu tummarna att d blir av!

Puss puss

2009-07-20 @ 18:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback