Tisdagsmiddag

På tisdagkvällen träffades jag, Monika och Annelie för att få en stund tillsammans utan barn och samtidigt njuta av en god middag. Vi hade bokat ett bord på Pers krog och när vi var väl framme vid restaurangen hade de inget ledigt bord. Som tur var fick vi inte vänta mer än ett par minuter. Middagen var supergod och vi delade en flaska rosé vin.
Jag och Annelie åt Banana Split till efterrätt och sedan kändes det som att jag hade ätit för en vecka...
Vilken kväll! Underbart sällskap och massor med prat...
Innan kvällen avslutades tog jag och Monika en runda till Cuba Café, inte mycket folk där men mycket bra musik.
Sådana här kvällar ger oss mammor kraft att orka med våran vardag.


Så här mysigt hade vi på en tisdag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback