Ensam hemma

Inte riktigt för barnen är ju hemma men de sover och det har de gjort tack o lov i 2 timmar nu.
Mickael är iväg o umgås med en vän, så här sitter jag med laptopen i knät och en skål melon vid sidan om. MUMS!
Idag börjar min äldstes sons semester som varar ända fram till den 18e augusti. Lord have mercy!
Vad ska jag hitta på med de heeeela sommaren. Går knappast till stranden själv med pojkarna och vi kan ju inte låsa in oss precis. Hoppas att det blir en hyfsad lång semester för min käre sambo så att vi kan hjälpas åt.
En resa skulle sitta jättefint... jag vill jag vill jag vill!

Kommentarer
Postat av: Marcela

Men varför har han semester så länge om du ändå ska va hemma??

kram

2009-06-26 @ 12:31:28
Postat av: Tina

Därför att han ska börja ett nytt dagis i augusti men de hade tyvärr inte plats förrän 18e... när vi fick veta detta hade vi redan sagt upp hans gamla dagis plats =(

Men nu e jag glad att han inte ska dit mer, kom hem typ varannan vecka med rivmärken i ansiktet!

2009-06-26 @ 20:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback