5:e Maj

Vårruset

Idag mår jag lite som jag förtjänar, träningsvärk och ont i halsen.
Igår var jag och ett gäng vänner med i Vårruset, efter loppet hade vi picknick och en massa vin.
Det var super trevligt och så roligt har jag inte haft på länge.
Ett gäng småbarns mammor som nästan aldrig får tillfälle att umgås utan sina barn tog tillfället i akt och släppte loss.
Det är sådana stunder som får en att kämpa igenom vardagens stress. Detta var mitt första lopp någonsin men inte det sista, blev positivt överraskad över min insats.

Idag hoppar jag över träningen och det gör faktiskt inte så mycket, har verkligen ingen lust att gå ut i det trista vädret.
Det regnar och blåser, blää.


Kommentarer
Postat av: Y

Hihi! Vad kul! Välkommen till bloggosfären! Kram

2009-05-05 @ 11:29:03
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumsan,



jag sa ju att jag skulle läsa din blogg :-) Och jag hade också verkligen superkul i måndags, hade så ont i magen och det var nog inte bara loppet utan alla skratten som satte sina spår...

Kram AnnaHugo

2009-05-06 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback