Dumma rygg!

Jag har sådan smärta i ryggen och den har varat i 2 dagar nu.
Vet precis varför jag har fått det, gick i höga klackar ett par timmar och då började ryggen protestera.

På tal om höga klackar, jag gick in till Jennie som jobbar på Scholl för att säga hej och kolla på deras stövlar.
Hmmm... precis som om jag skulle hitta stövlar på Scholl, yeah right?!
Vilka är det som handlar där egentligen? Är det inte typ bara äldre tanter?
Men ut ur butiken kom jag med ett par riktigt snygga stövlar som passade mina vader, bekväma var de oxå!! (Bild kommer)
Se där... man får inte ha förutfattade meningar om butiker.
Det kan ju inte möjligtvis vara så att jag räknas som äldre nu...eller? Nääää!
Ok, vad väntar härnäst? Jag har gråa hårstrån, ryggont och handlar mina skor på Scholl... förstår ni nu varför jag krisar??!



xxx Tina



Kommentarer
Postat av: Malla

hahaha, men du e snygg i alla fall! :)

2009-11-27 @ 21:02:19
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Malla

jag har mailat dig :)

2009-11-27 @ 22:57:37
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Jennie

haha

förutfattade meningar....... :)

Vi har ändrat vårt koncept.. började vi succesivt att göra för ca 2 år sen.. Nu mera kan du hitta lika snygga skor som på alla andra ställen.

Dock har vi kvar en stor del som går som arbetsskor.

Hela vårt klientel har ändrats.. De "äldre" damerna hittar inte så ofta skor hos oss längre - även vi har förnyat oss. Medicinsk fotvård har vi fortfarande, allt om fötter kan vi fortfarande och faktiskt är störst i hela världen med den kundskapen.

Att poängtera, snygga skor finns här med, samt att de flesta är sköna att gå i ;).

Kanske man föräras av ett besök inför vår och sommar. Lägga till att jag med 3 andra tjejer i sverige står får inköpen av våra skor numera.

Jag är glad att du hitta ett par! Känner mej ärad då just de paret var en av de jag valde ut!

Kanske hon rent av skulle unna sej en spa-inriktad pedikyrbehandling oxå =).

Puss o kram!

2009-11-28 @ 16:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback