Nu lugnar vi ner oss...

Ja, har man följt inlägget där jag provocerade med mina åsikter så kan man nu utgå från kommentarerna att många har åsikter i just denna frågan.
BRA! För det är dags att det diskuteras, vi ska inte bara vifta bort problemen.
Detta är vårt samhälle och det blir vad vi gör det till!!

Nu till ett annat ämne: ANONYMA kommentarer!!
Varför vågar man inte stå för det man skriver och har påhittade namn??!
Jag är en person som vågar stå för vad jag tycker och tänker och jag kan inte förstå vuxna människor som inte kan göra detsamma.
Därför tänker jag sluta låta sådana kommentarer med påhittade namn gå igenom.
ALLA är välkomna att kommentera på min blogg men då gäller det att man vågar står för de oxå!!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Nur

gissa vad jag stötte på ida? hehe har kommenterat om d o bloggat..

2009-11-27 @ 17:46:58
URL: http://thediaryofns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback