Sega råttan här.

Jag har inte gjort någonting övehuvudtaget idag, fy vad jag är seg och lat!
Jag får väl ta och skylla på vaccinet.

Sådana här dagar är inte bra, jag rör mig minimalt och äter sötsaker.
Det var fördelen med att ha vara hemma med barn, man var alltid i farten och promenerade överallt gjorde man också.
Nu har jag bara dåligt samvete... därför MÅSTE jag återgå till träningen nästa vecka.
Träningen är ju inte bara bra för vikten, den är bra för välmåendet också.
Det behöver jag just nu! Så nu får ni mina läsare vara på mig...

November, lika tråkig som alltid.
Mörkt och oftast trist väder... så vart ska man få sin energi ifrån?
Om vi inte blir dåliga till imorgon så ska jag och Mickael ut på date, det händer inte varje dag.

Förresten, vet någon varför Social kompetens inte finns som ett ämne i skolan?
Jag tror nämligen att det finns folk som behöver lära sig det...
Tydligen är det ingen självklarhet att alla har det.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Tränar du på gym då du tränar, eller ngt annat?

Hoppas du får tillbaka energin snart.

2009-11-20 @ 13:57:22
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback