Bara att inse fakta

Japp, det är vad jag får göra nu när jag håller på med ett mindre arbete om gamla hovrätten.
Under ett par veckor försökte jag att få tag på fastighetsförvaltaren utan resultat.
Till sist uppsökte jag honom personligen och fick genom honom komma i kontakt med fastighetsskötaren som skulle visa mig byggnaden.
Då avbokar han tiden med mig dagen innan jag måste visa upp informationen för min programansvarig.
Jag ringer runt en massa och ingen hjälper mig, men innan jag ger upp hittar jag en vänlig person på den nya hovrätten som tidigare jobbat på den gamla.
Han hjälper mig med det han kommer ihåg.
Nu har jag insett att folk har väldigt svårt att hjälpa till om de inte har ett tjänande syfte.
Tråkigt men sant!
Nu blir det Stadsbiblioteket för hela slanten...



xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback