Dagens planer

Imorse åkte jag och Nevin till affären och köpte frukost.
Han var så duktig min lille plutt, plockade allt från hyllorna (han skulle tydligen storhandla) och hjälpte till.
Efter frukosten rensade jag Nevins kläder eftersom han har vuxit ur sin storlek och så fick han nya "gamla Neo kläder".
Nu har plutten somnat och jag, Neo och Mickael sitter och slappar.
Förhoppningsvis så somnar Neo oxå en liten stund eftersom vi ska på kalas lite senare idag, vill gärna inte att han ska vara på sitt marodör humör.
Har jag nämnt tidigare hur trotsig han är just nu?!
Ååååhhhh.... vill bara att det ska ta slut nångång!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Tindra

Då vet jag vad jag har att vänta då lillen blir 3år då ;) ....pojkar e nog lite busigare

2009-10-24 @ 13:50:43
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback