Effektivitet

Klockan är 10.45 och vi har hunnit med en hel del redan.
Nevin väckte mig 6.45, efter det var det bara att stiga upp.
Svårare för varje dag eftersom det är så mörkt ute numera.
Känner att jag inte riktigt hann med övergången mellan "sommar" och höst.
När Neo oxå hade stigit upp gick vi ner och så hjälpte han mig med frukosten.
Då passade Mickael oxå på att vakna, lagom till ett dukat bord!
Direkt efter frukost bakade jag och Neo en sockerkaka, vi har t.o.m hunnit äta kakan.
Nu har jag äntligen satt mig ner efter att ha tvättat och vikt kläder.
Sitter och funderar på vad man ska hitta på nu...
Vissa dagar har man myror i brallan och andra dagar vill man bara ligga på soffan.


xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback