Härliga höstdag!

Ååååh vilken härlig dag idag, solen skiner och det är så behagligt ute.
Barnen är hemma ifrån dagis idag också men de mår bättre än igår.
Kom hem ifrån skolan, avlöste Mickael och
packade ner pojkarna i vagnen och gick ut i den friska luften.
Inom kort däckade båda två och sov en låååååång stund.
Den här rundan in till Limhamn centrum gick vi nästan varje dag när jag var hemma med barnen men det har inte blivit så mycket av det sen de började dagis.
Men Gud vad härligt det var, hade nästan glömt bort känslan.
Vi har ätit korv med bröd till lunch (latisen jag orkade inte tillaga nåt)
och sedan har killarna ätit årets första inköpta pepparkakor.
Egentligen borde vi klä på oss och gå ner till parken så de kan leka av sig men jag har så jädrans ont i ryggen... får se om vi kommer iväg.
Ha en superfin dag!!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken härlig dag, jag är sååå avundsjuk..jag vill också gå en runda i Limhamns centrum. Killar krya på er ;)Kramar

2009-10-20 @ 15:10:09
Postat av: y

Skulle i princip skriva som Annelie ovan.. låter som en underbar dag och skönt att killarna mår bättre. Caspian har varit feberfri och piggelin hela dagen..håll tummarna! Kram

2009-10-20 @ 20:14:59
URL: http://yaldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback