Jisses, vilka människor!

Har precis kommit hem från skola och dagis,
vi ska snart äta middag och sen ska jag på föräldrarmöte på barnens dagis.
Wihoo.... den tiden hade jag behövt lägga ner på pluggandet.
Jag är sååå slut i huvudet och det enda jag tänker på och drömmer om är
takstolar, stomsystem, grund, isolering, fasader, betong, pelare, bjälklag.
Kom och hjälp mig #%&#/%¤!!!
Efter fredag lunchtid kan jag andas ut....
Ni med för den delen, slut på tentatjat för ett par veckor.

 Läste precis på min väns Facebook att någon har stulit hennes cykel med kärra,
amen kom igen!! Man måste vara riktigt dum i huvudet,
fattar man inte att det är barn man stjäler ifrån.
Vilken moral vissa människor har!! Fy!!



xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Tindra

Blää för såna människor!

2009-10-08 @ 10:08:55
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Malla

vad pluggar du för något?

Min mans cykel vart stulen i måndags, alldeles utanför jobbet där det typ alltid är en massa folk utanför..så himla fräcka en del är alltså!!

2009-10-08 @ 15:11:27
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback