Plugghästen Tina

En stor del av dagen har jag suttit med böcker och anteckningar framför mig.
På fredag har jag tenta i byggteknik och jag satsar på inget mindre än alla rätt.
Det sägs att om man satsar mot stjärnorna så kommer man till månen...
nu får vi se om det stämmer.
Igår kväll däremot hade jag paus från studierna, vi var ju iväg på kalas.
God mat, gott sällskap och Neo som höll låda.
Han dansade, sjöng, lagade mat, lekte mamma,pappa, barn och sminkade sig.
Det var en lååååång kväll för Neo men tråkigt hade han definitivt inte.
Inte vi heller för den delen, kom hem strax innan 2 på natten.
Lite bilder från gårdagen:


Färdig dukat!


Baren är öppen!


"Mamma jag sminkar mig."


Neo och Elisa roar sig =)


Pantertanter


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Tindra

Gud vad söööööööööööööööt Neo är!!

2009-10-04 @ 21:27:34
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Annelie

Mina snygga vänninor..

2009-10-05 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback