Tycker inte att det är OK

Läste häromdagen på någons Facebook status:
"Den 6e nov har jag fest, osa gärna senast den 25e okt. Ps.Alla är INTE bjudna:"
Eeeeeehhhhh....OK!
Men va f-n sätter man ut en annons i Facebook då för????
Är man för lat eller för snål för att personligen ta kontakt med de bjudna??
Tyckte bara att det var så fräckt!!
Som om det inte var nog så skriver personens vänner och frågar om han/hon får komma??
Amen...kom igen! Varför vill man bjuda in sig själv nånstans??
Jaja...hoppas att de har kul på festen.
Det är kanske bara jag som är gammalmodig.


xxxTina

Kommentarer
Postat av: adela

tycker du e gammalmodig ..hahah

2009-10-16 @ 21:09:29
Postat av: Emma

Haha, isf är jag en gammalmodig en också! =) Nog kan man bjuda in via atatusen, men då tycker jag minsann inte att det är okej att exkludera folk sådär. Nej, man får jobba lite för att folk ska känna sig välkomna tycker jag! =)

2009-10-16 @ 21:20:36
URL: http://ebohman.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket! =)

2009-10-16 @ 22:00:23
URL: http://ebohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback