Yes...yes...yes...YES!!

Gissa vart jag ska ikväll?!
BRÖSTGALAN!
Imorse tipsade Max (TV3s presschef) mig om att Kvällsposten delade ut 200 biljetter kl12 till galan.
Jag stack dit 2 timmar innan för att inte riskera att bli utan och jag kunde likväl åkte dit vid halv 12.
Folket kom ganska sent så jag var där i god tid innan.
Men inget ont av det, träffade på några roliga typer i kön som jag pratade och skrattade med en bra stund.
Kl12 blev vi insläppta till Kvällspostens kontor där ingen mindre än Måns Zelmerlöw delade ut biljetterna.
(Han delade ut även autografer per automatik, ska man inte be om sånt. Jag var inte ett dugg intresserad av hans autograf. Jag ville bara ha mina biljetter!)
Jag lyckades få tag på 3 biljetter, så ikväll ska jag, Mickael och en vän på galan.
De pengarna som vi sparade in på biljetterna ska vi donera till fonden =) .
Jag är so HAPPY!
Nu är det bara planera: klädsel, smink, accesoarer och m.m
Hoppas på att få ta en hel del bilder...
Snackade med Hasse Aro för ett par dagar sedan och han skulle tydligen sälja en massa kramar, så nu ska han få kramar som heter duga!
Hahahaha....



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Men så skoj! ha kul från mig med :)

2009-10-29 @ 16:11:56
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Jennie

Kul för dej som du kämpat!

Själv skall jag inte se den ens, kan inte, för känsligt, för nära inpå mej.

Ta med dej en hel lambi - bal, det lär behövas.

Kram

2009-10-29 @ 19:55:26
Postat av: Tina

Hej Jennie!

Jag vet att det ligger dig nära och du var faktiskt den första anledningen till varför jag tog reda på mer om denna sjukdomen.

För drygt ett år sedan fick min svärmor diagnosen som hon har kämpat sig igenom, så denna sjukdomen berör de flesta av oss.

Det var en väldigt känslofylld tillställning!

Kram

2009-10-30 @ 08:32:37
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback