aj aj AJ!

Häromdagen åkte jag hem till Monika, jag hade fått en snilleblixt!
Monika skulle få vaxa mina ben... Den idén fick jag när jag tittade på mina ben och insåg att det var ett tag sedan jag rakade de. Eftersom jag sällan visar mina ben efter sommaren blir jag ganska bekväm och struntar i att raka benen i nån vecka men nu ville jag göra det lätt för mig.
Monika som är en utbildad hudterapeut tog glatt fram vaxet och kletade på mina ben.
Hon började berätta om sin dag och slet och drog ut håret från mina ben.
AJ!! F-n vad ont det gjorde!
Monika fortsatte prata, lite omedveten om vilken smärta som pulserade i mina ben.
Jag hörde nog bara hälften av allt hon sa för jag kunde bara koncentrera mig på minsa stackars ben.
Hur kunde jag utsätta mig för detta?
I slutet av behandlingen får jag kommentaren av henne: "Ja, det kan göra lite ont."
LITE?
Men nu i efterhand är jag glad att jag gjorde det =)
Hårfria ben ett tag framöver.... börjar bara fasa för nästa gång Monika ska få utlopp för sina känslor på mina ben.
Får kanske ta med mig nån muta till henne då...hihihi!


Vi använde oss av Veet.


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Carmelita

neej nu vågar jag inte göra de haha har beställt tid på en salong e sjukt rädd hhaha:(

2009-09-23 @ 10:12:44
Postat av: Y

om du tror benen gör ont ska du testa armhålorna!! SATAN säger jag bara. kraam o btw fy vad läskigt med snubben du skrev om! Usch!

2009-09-23 @ 13:15:06
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Tina

Babysteps Yalda babysteps...hihihi!

Nä allvar, finns ingen chans att jag vaxar armhålorna. Tänker använda mig av IPL istället...

2009-09-23 @ 13:52:06
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: K

Och du tror av vilken anledning att IPL skulle vara smärtfritt.......??????:-)

2009-09-23 @ 22:30:26
Postat av: Tina

Därför att det finns en nyare version av IPL som är smärtfri... Den finns på Hudinstitutet i Limhamn =)

2009-09-24 @ 08:00:29
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: Monika

Bra teamwork skulle jag kalla det... O nästa gång tar vi med bikinin, så ska du få känns på SMÄRTA!

puuuss

2009-09-24 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback