Då var det helg...

Energin är inte på topp idag då både jag och Neo är förkylda.
Han mer än jag, medans Mickael och Nevin är på bättringsvägen.
Måste krya på mig i snabb takt då jag vägrar missa något i skolan.
Har lovat mig själv att försöka ha 100% närvaro, nu är det bara att återse om jag kan hålla det.
Då tänker jag på att jag har 2 småbarn och sjukdomarnas säsong börjar nu.
Idag blir det ganska lugnt här hemma förutom att vi ska iväg en snabb runda nu.
Ikväll ska jag och Neo mysa när Nevin sover och Mickael är ute med sina vänner.
Vi ska poppa popcorn, äta godis och titta på film ihop. Kanske får vi besök av mina underbara bröder.
Funderar på att baka sockerkaka på eftermiddagen, förra lördagen bakade vi mockarutor.
Är det bara jag som får ett sug för bakning och matlagning när hösten kommer?
Jag älskar att baka men vill helst inte äta för mycket sådant.


Imorse blev det pannkakor
med sylt!


Mina 2 huliganer hjälper till i köket....


xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback