Ont i nacken

Nu har jag haft konstant värk i nacken i ett par veckor. Vet inte riktigt om det är kudden eller sängen det är fel på, men nånting måste förändras för min nacke står inte ut längre.
Idag slutade jag tidigt och åkte in till stan efter skolan och hade en trevlig träff med Nur som för en månad sen fick en liten gosse. Efter det var det att hämta barnen från dagis och sen hem. Utanför huset träffade vi på Annelie som precis har kommit hem efter en minisemester i Rom. Nyss satt jag och pratade med bästisen (Desse) på telefon  och snart är det dags att gå o lägga sig. Jag är slut men har haft en skön dag...
God natt på er!


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Tindra

Hej

Hittade din blogg via Yaldas, läser hennes blogg varje dag, kul att hitta en till blogg som man kan följa :)

Mysiga dina pojkar verkar vara :)

Hoppas ni mår bättre nu...

2009-09-17 @ 10:17:54
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej Tindra!

Va kul att du har hittat hit.

Välkommen!

xxx Tina

2009-09-17 @ 10:57:50
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback