Ännu en dag....

Dag 4 på min utmaning och idag har jag inte haft ett speciellt sug efter gottis men man börjar lägga märka till choklad överallt.
Jag har abstinens!! Detta är därför väldigt nyttigt för mig, måste komma över mitt beroende.
Idag började många bloggare sina individuella utmaningar och Malla organiserade ihop det. Duktigt Malla!!
Jag la till ännu en utmaning och det är att innan 1:a maj röja undan i trädgården.
Är inte lika säker på att jag klarar det då vissa saker hänger på gubben.
Han ligger efter här hemma så vi får se om jag kan tjata till mig lite aktivitet hos honom. Den sista utmaningen kanske inte låter så märkvärdig för många men för mig är det för jag tycker att trädgårdsskötsel är så tråkigt!! Speciellt när man inte har en elektrisk gräsklippare, och varför har vi inte en sådan??
Jo, därför att  Mickael körde sönder den vi hade förra sommaren så nu är han på jakt efter en ny...... tills dess får jag träna upp armmusklerna med gräsklippning. Varför tror män att allt löser sig med våld?! Jag menar om du märker att gräsklipparen gör motstånd någonstans som t.ex vid en stubbe så tvinga inte den!! Resultatet blev en rykande gräsklippare med trasiga blad....



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Heja Tina, Heja Tina :D Vi fixar det!

2010-04-18 @ 21:24:40
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: cecce

Håller med! Trädgårdarbete är urtråkigt!

Superman sköter som tur är det mesta i vår trädgård!!



Kramar

2010-04-18 @ 22:19:22
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Nur

ahhh jag skulle ju börja min utmaning idag! (kom jag pa nyss) men jag e fast i Tyskland sa jag skippar det ;-) men jag hejar pa dig och hjälper dig gärna me allt UTOM trädgardsskötsel... finns d ngt värre? :-D

2010-04-19 @ 11:29:49
Postat av: Tina

Tack Nur! Och vad hade fröken tänkt sig hjälpa mig med?? Det enda du kan hjälpa till med är ju just TRÄDGÅRDSSKÖTSEL!! =)

Puss

2010-04-19 @ 19:50:19
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback