Cyklisterna

Glömde ju lägga upp bilderna på killarna när de fick sina cyklar. Lika lyckliga blev de båda två och en mammas hjärta bara smälter när man ser glädjen i deras ögon. Läste häromdagen på en väns FB-status där hon hade skrivit något liknande: All den tacksamhet man känner för sina föräldrar är meningen att man ska föra vidare till sina barn. Det var mycket fint skrivet enligt min mening.
Jag vill såklart ge mina barn allt de vill ha, MEN det kommer jag inte att göra. För mig är det viktigare att de får rätt värderingar och lär sig vara ödmjuka. Kärlek och respekt går framför allt annat, för när jag blir gammal vill jag titta på mina söner och glädjas över hur fina män de har blivit.


Så glad för sin Ben10 cykel....


HAPPY!


Minicyklisten!


Älskar att busa!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Sötisar :) SÅ glada!

2010-04-14 @ 10:07:47
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Annelie

Mammas söta pojkar ;)

2010-04-15 @ 15:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback