Inlägg Nr.500

Ja det är sant!! På mindre än ett år har jag nu hunnit skriva 500 inlägg, inte illa va??
Fast det dröjer bara ett par veckor tills jag firar 1år på bloggen! Tiden går fort när man har kul.... jaha, vad skriver man i sitt 500:e inlägg då?
Tänkte först skriva ett inlägg om mina underbara killar, men förra inlägget handlade ju faktiskt lite om de så nu fick jag ändra på det och rikta uppmärksamheten på MOI. Hahaha!!
De som känner mig tänker nu: "Oh, what a surprise?" Men det är väl ok att vara lite egoistisk ibland? Det tycker jag att alla måste vara nångång.

Fakta om mig:

Vad gör mig glad?
Mina pojkars skratt, kvalitetstid med mina vänner och Mickaels underbara godhet.

Vad gör mig ledsen?
Orättvisor, lögner och missförstånd.

Vad gör mig arg?
Trångsynthet, rasism och brutala handlingar.

Vad gör mig rädd?
Att mina barn eller att Mickael ska fara illa.

Vad gör mig lycklig?
K Ä R L E K och H U M O R!

Vilka kändisar tycker jag är snyggast?
Kim Kardashian och Jessica Alba

Vad är jag missnöjd med hos mig själv?
Att jag inte än är så fit som jag vill vara och att jag har dåligt med tålamod.

Vad tycker jag om plastikoperationer? 
Bra att de finns, har plastikopererat mig och kan tänka mig en injektion eller två i framtiden.

Var föddes jag?
I Iran.

Vad älskar jag att shoppa??
SKOR! och klänningar och väskor och....... och......och.....ja listan kan bli hur lång som helst.

Är det nåt mer du skulle vilja veta om mig så fråga!!






xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

grattis till inlägg 500 :) och roligt att få veta mer om dig :)

2010-04-10 @ 20:46:36
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anonym

Hejsan! Tänkte bara informera om min nya blogg som innehåller fullt med användbara tips som är väldigt uppskattade, titta gärna in www.nattstad.se/caanez :) Kram Caanez

2010-04-10 @ 23:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback