Så ska det låta!

Det är nog Sveriges bästa musikprogram enligt mig!
Så länge jag har tittat på programmet har de alltid haft duktiga artister med och låtarna som finns med är allt från gammalt till nytt.
Programledaren Peter Settman är oxå jätteduktig på sitt jobb.
Ett bra underhållningsprogram för er som inte har upptäckt det än.
Tittar annars inte på många program på Svt förutom Nyheterna, Plus och Uppdrag granskning.......betalar ju Radiotjänst på grund av de här kanalerna.
Så gott råd till alla ni som betalar avgiften: få valuta för pengarna och kolla på fler Svt program.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

tusan också, nu missade jag "så ska det låta" igen!! :P

2010-04-02 @ 20:59:25
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Kristina

Tycker det låter lite "Tant"varning på detta inlägget!!!!!!!! :-D

2010-04-04 @ 10:00:16
Postat av: Tina

Amen, trötta mig!!!!!!!!!

Är det åldersgräns på programmet nu?????

Vad jag vet så finns det många unga musikintresserade som kollar på programmet!!!

Undrar egentligen om kommentaren har en annan bakgrund.....hmmm.

2010-04-04 @ 10:14:24
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: Kristina

Men gumman då.. var det ett känsligt ämne att bli kallad tant. Om jag inte minns fel så var det någon som ansåg att vissa av hennes vänner var tanter för att de tränade på Friskis. Vi tog det som ett skämt...........för vi insåg att jo Tina hon vill också träna där så vi är på samma nivå!!

Puss på dig Tantelanta!! :-)

2010-04-04 @ 11:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback