Sliten och trött men glad ändå!

Nyss hemkommen från träning and I feel good! Innan träning trodde att jag skulle däcka på soffan så trött jag var. Jag släpade mig till gymmet och nu ångrar jag verkligen inte det. Känner mig starkare och gladare och så fick jag en skön pratstund med Isabella. Hon är en kämpe!

Nåt som var mindre roligt idag var att jag och min kurskamrat bestämde oss för att vara flitiga och börja räkna på en uppgift som ska vara inne om ett par dagar, vi ville börja i god tid. Efter 3 timmars räknande kändes uppgiften lite ologisk. Vi förstod att någonting måste ha blivit fel någonstans och efter en diskution med läraren förstod vi att problemet var litet men i början. Vet ni vad det innebär?! Att imorgon får vi räkna om ALLT! Buhu!! Man blir så trött och ledsen speciellt då man inte får sova på nätterna.

En trött och sliten Tina med utsmetad kajal.





xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Nur

men sötis då... du e fin me eller utan utsmetad kajal :-) o att börja om... det kommer göra det lättare för er... :-)a grymme Tina fixar allt!

2010-04-27 @ 21:09:07
Postat av: Malla

:( Trist att ni måste räkna om!

:) Men skönt med träning!

2010-04-27 @ 21:15:14
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback