Utmaning

Igår började jag med en utmaning för mig själv. Fram till 1:a maj ska jag inte äta en enda sötsak och inga kolhydrater efter lunch.
Jag tränar 3ggr i veckan och det känner jag mig just nu nöjd med men förhoppningsvis kan jag snart utöka det till 4ggr.
Finns det något som ni kan tänka er att utmana er själva med??
Det kan ju i princip vara vad som helst.
Mindre sittande framför datorn, träna mer, leka mer med barnen, läsa bok, cykla,......det är bara att välja för alla har vi väl någon "ovana" som vi kanske skulle kunna ta en paus ifrån eller kanske helt sluta med.
Jag ska hålla er underrättade för hur min utmaning fortlöper, tror ni att jag klarar det??



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Jag tror absout att du klarar det! :) Men du, om du vill så kan du ju liksom haka på lite med min utmaning? Vi är nog säkert 20 st som börjar nu på sönd och så väljer man ju vad som helst som man ska förbättre/förändra under 4 veckor. Jag uppdaterar då och länkar till alla varje söndag - tror det kommer bli skotskoj och att man kommer känna sig väldigt peppad! :D

Kram

2010-04-16 @ 09:23:08
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: cecce

Du klarar det!

Bara du har bestämt dej!!

Jag tränar ganska mycket för tillfället och försöker äta så sunt jag kan.

Men...måste baka lite ibland:-)

Kan bara inte låta bli!!!



Tycker om att njuta av livets goda.

Men det är klart - mindre tid framför datan skulle inte skada!!



Kramar

2010-04-16 @ 22:20:24
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback