Back in track!

Hej mina kvarvarande läsare!
Två veckor har gått sedan jag tog en paus från bloggen, ganska skönt faktiskt!
Ibland emellanåt när något kul hände kom jag tänka på bloggen men annars har jag kopplat av när jag då inte har varit i skolan, hämtat barnen, lagat mat, städat eller umgåts med familjen.
Dagarna har gått väldigt fort för att inte tala om denna helgen.
Tänkte göra ett nytt försök med bloggandet och hoppas på att jag fortfarande har några intresserade läsare kvar =).


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Jag är kvar :D Vad roligt att du försöker igen!

Kram

2010-02-21 @ 21:38:40
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Nur

this we like!!!

2010-02-21 @ 21:42:46
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jodå, finns kvar - mellan blöjbytena.

Välkommen tillbaka!

2010-02-22 @ 16:40:39
Postat av: desse

Haaaj kul att du e tillbaka:) nu har man äntligen nått att läsa... alltid lika kul att läsa vad ni har för er:)kraaaaaaaaaaaaam

2010-02-25 @ 17:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback