Vart tar tiden vägen?

Man hinner ju inte riktigt med allt. Vad jag än gör om dagarna gör jag det med stress, äter...pluggar...hämtar barnen....lagar mat....fikar, ja typ allt stressas det med. En person som jag som gärna har allting strukturerat kämpar ju mot klockan hela tiden.

Idag har vi skridskoåkning på schemat. Nej, inte jag som ska åka.... så kul ska vi inte ha det. Det är för Neos skull, killarna behöver aktiveras. Mickael har försökt övetala mig att oxå åka men lika mycket som han går med på att lära sig spela poker med mig tänker jag åka skridsko. Vet inte riktigt bara vad Nevin ska få göra, tycker att han är lite för liten för att åka.

Om två veckor har jag mattetenta och det innebär att jag måste räkna lite matte idag och imorgon. Var jag ska trycka in det i vårt schema för idag vet jag inte riktigt.

Ibland är det skönt att bara slappa en hel dag...ligga i soffan, kolla på film och bara jäsa.
Ååååh de stunderna saknar jag verkligen!



xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback