30-års present

På lördag är det dags för PARTY! Desirée fyller 30 på måndag och ska firas i helgen!
Det blir en ganska stor fest med mat och mycket dricka. Jag har inte varit alldeles för social denna månaden så det ska bli jättekul att träffa vänner och umgås.

Håret ska fixas idag, naglarna imorgon och kläderna vet i fan. Ni vet de dagarna man inte känner sig fin och tappar lusten till allt som har med det yttre att göra?? Såna dagar har jag haft ett par veckor men nu måste jag ta tag i mig själv och hitta något fint till festen.

Nu till rubriken! Jag som känner min vän så bra borde väl inte ha så svårt att hitta en present, men det har jag!!
Fattar inte riktigt varför jag blir så osäker.... men kanske förstorar jag upp det alldeles för mycket!
Jag vill verkligen ge henne något som gör henne jätteglad och hade jag haft obegränsat med pengar så hade jag utan tvekan hittat något fantastiskt, men så är inte fallet just nu.
Om jag utgår ifrån mig själv så hade jag inte önskat mig något till hemmet eller något som är gemensamt för hushållet utan lite mer personliga saker. Då har man typ bara smycken kvar, och alla kan ju inte köpa smycken.
Jag har spånat efter present i ett par veckor nu men har inte blivit ett dugg klokare.
Vad finns det för uppskattade personliga presenter???
Vad kan man ge i 30-års present???
(jag har två saker i åtanke men innan jag köper något av de så vill jag gärna ha lite tips)

Kom igen nu mina idésprutor, hjälp mig!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

JAG har gett någongång och skulle även bli glad för detta: En fin korg med blandade personliga saker. Det behvöver inte vara urdyra grejer, men typ en flaska av favoritvinet, lite favvogodis utspritt, ett presentkort på en fin butik, ett nagellack osv osv. Det brukar vara uppskattat!

2010-01-27 @ 10:38:41
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Emma

Det är inte särskilt personligt, men bland det absolut bästa jag någonsin fått var en spa-dag med en av mina bästa vänner. runt 800 för oss båda, med massage, bubbelpool med vin osv. När jag hade sällskap av kompisen jag fick presentkortet av blev hela upplevelsen något jag aldrig kommer att glömma! :)

2010-01-27 @ 11:27:54
URL: http://ebohman.blogg.se/
Postat av: Helena

Upplevelsepresenter brukar alltid gå hem!

Finns i alla olika prisklasser.

2010-01-27 @ 16:11:44
Postat av: felicia

de ideerna var jättebra men annars kan du ge henne en go vin med hudvårdsprodukter och spaprodukter, typ.. ansiktsmasker,scrubb, badsalt, aromatherapy till badet ljus med doft etc så kan hon njuta av en härlig kväll med pojkvännen eller en vän.

2010-01-27 @ 22:54:17
URL: http://felicias-secrets.styleblogg.se
Postat av: Jennie

Jag håller med de två övre tjejerna här. En upplevelse Tina! Många gånger handlar man det man behöver osv, en uppöevelse unnar man sej sällan. Urvalet är enormt. Åhlens säljer bland annat presentkort på olika saker där du köper ett paket till ett pris, så får Desirée själv bestämma vad hon vill. Det kan vara luftballongtur, en weekend på ett slott, middag med övernattning osv.

Annat fall håller jag definitivt med Spa - tipset. Jag är totalt hooked på Spa, har varit på ett par och har min absoluta favorit. Tylösand Spa. Finns inget lyxigare. Antingen fall du köper en (beror ju på hur mycket du tänkt lägga) en helg fre-sön eller lör-sön för henne så kan hon åka med sin man eller med dej t.ex. Det är så fruktansvärt skönt att man borde unna sej det en gång i kvartalet.Det tror jag absolut blir en topppresent!

Kram

2010-01-28 @ 18:51:25
Postat av: Anders

Kanske lite sent, men spana gärna in min blogg med tips på just 30-årspresenter.

2010-02-03 @ 20:11:24
URL: http://30-arspresent.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback