Min cybertränarkompis

Nu har Felicia, en vän till mig bestämt att hon ska prova på TNT metoden med mig.
Känns ju alltid mer motiverat när man är fler.
Här krävs det att vi tränar minst 30 min x 3ggr i veckan förutom själva dieten.
För min del kommer jag att bara köra dieten på vardagar och till skillnad med TNT så kommer jag att äta kolhydrater till frukost. Jag och Felicia har satt ungerfär lika många kilon att gå ner som mål.

Förhoppningsvis kan ni läsa på Felicias blogg om hur hennes dagar ser ut och hur det går för henne.
Jag håller ju som vanligt er informerade om hur det går för mig.
Fler som känner sig manade??


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Inte just nu i alla fall då det verkar som att jag går ner genom att nästan helt strunta i socker (oväntar :P) och promenader (som varit på paus några veckor dock!) Men skulle jag fastna då det är dom där 2-3 kilona kvar så hakar jag på!

2010-01-08 @ 10:28:38
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback