TNT

Har ni hört talas om TNT? Det hade inte jag iaf tills idag. Jag läste en ny dietmetod och när jag läste färdigt den insåg jag att det är exakt vad jag gör, så nu har jag iaf fått namn på min diet.
TNT delas upp i 3 olika planer beroende på hur mycket man vill gå ner i vikt men alla planer är kombinerade med träning.

PLAN A:
*Vill gå ner 10 kg eller mer i vikt.
*Vill minska midjemåttet med 8cm eller mer.
*Vill bränna fett så fort som möjligt.

Så äter du:
-Fettförbrännarzonen 7 dagar i veckan.
-Muskelbyggarzonen före och efter träning samt ett proteinrikt mellanmål.

PLAN B:
*Redan har följt plan A i 4 veckor.
*vill gå ner 5-10kg.
*Vill minska midjemåttet med 5-8 cm.

Så äter du:
-Fettförbrännarzonen 6 dagar i veckan.
-Omladdningszonen 1 dag i veckan.
-Muskelbyggarzonen före och efter träning samt ett balanserat mellanmål.

PLAN C:
*Redan har följt plan A i 4 veckor.
*vill gå ner mindre än 5kg.
*Vill minska midjemåttet med mindre än 5 cm.
*Vill maximera din styrketräning.

Så äter du:
--Fettförbrännarzonen 5 dagar i veckan.
-Omladdningszonen 2 dag i veckan.
-Muskelbyggarzonen före och efter träning samt ett balanserat mellanmål.

Fettförbrännarzonen
Här äter du protein, fett och grönsaker.

Omladdningszonen
Här äter du samma som i fettförbrännarzonen men lägger till kolhydrater.

Muskelbyggarzonen
Proteinkickar i anslutning till träningen.


Jag har ju haft lite svårt att gå ner i vikt under denna gångna perioden men nu ska jag börja igen på allvar.
Därför hoppar jag över vägningen imorgon, finns ingen mening.
Om det är någon annan som tänker testa metoden får ni gärna säga till.
Spännande att se hur bra det funkar för andra eftersom jag vet att detta är väldigt effektivt för mig.
Lycka till!!
Ps: Glöm inte att Beach-10 snart är här. Vet bara inte vad jag ska göra med den slappa huden på magen, har typ två alternativ om jag inte vill besöka farbror doktorn. Antingen ett par väldigt höga bikinitrosor så det täcker heeela magen eller en baddräkt. Vilket jag än väljer lär jag vara heeeetast på stranden...... eller inte!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas den funkar!!!!!

Håller tummarna!!

2010-01-04 @ 22:04:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Malla

ja denna kropp alltså :)

hade jag pengar skulle jag lätt åka till doktorn!

har aldrig hört om den där dieten!

2010-01-04 @ 22:18:51
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Daniel

Förrästen tack för vinsten!



GUD va gla jag blir!!! Ska tacka dej om jag vinner storkovan



Ska maila dej!! Tusen tack vännen!!

2010-01-04 @ 23:54:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Tess

Har en väninna som gått på ITRIM, det e grymt bra och effektivt!

Kram T

2010-01-06 @ 21:08:19
URL: http://kenzobebis.blogg.se/
Postat av: felicia

Jag har bestämt mig för samma sak, let me know hur man gör och jag hänger på.. kan bli din cyber träingskompis hahaha, fan det är så palligt att ens tänka på det, jag började träna för typ 2 månaader sen

kram

2010-01-07 @ 13:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback