Missed me??

Hallojsan! Vad konstigt det känns att vara inne på bloggen efter nästan 3 veckor......
Men de flesta som känner mig vet vad som har upptagit min tid. Jag har nämligen min mamma på besök från Iran och sist vi sågs var jag knappt 1 år. Nu nästan 30 år senare har vi äntligen återförenats!
Vi har också lyckats åka upp till Kolmården hela familjen för en mindre semester, härligt att komma iväg!
Tiden har vi annars mest spenderat på stranden eller i trädgården och vi har tagit massor med bilder som ni ska få se.
Något annat som jag har underhållt mig med är party arrangemanget som går toppenbra just nu! Vi har redan konstaterat att eftefrågan är större än platserna och det är vi tacksamma för. Utan att överdriva så kommer det att bli ett party som man sent kommer att glömma. För tillfället jobbar jag på utseendet av flyersen och biljetterna som jag sen kommer att lägga upp på bloggen. Då kan ni väl kommentera vad ni tycker?

Det enda jag slipper att tänka på för tillfället är ju min födelsedag som är om 2 veckor...... längtar!

Just det, jag har ett litet problem. 2 stora fester men bara en klänning hittad..... what to do??!

Jaja, enough about me. Hur har ni haft det??


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

oj, det måste vara fantastisk att återförenas med sin mamma? :)

Låter som om du har det bra och nog tror jag du hittar dig en klänning!

ha det underbart stor kram från mig!

2010-07-18 @ 14:52:14
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Nur

welcome back ms bloggerska! :-D du har hittat EN klänning iaf.. jag behöver typ 3! födelsedag, glamour och bröllop... inte lättaste... :-O o sen skor till detta! :-D (jag har ju inga ;-))

2010-07-19 @ 00:18:36
URL: http://thediaryofns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback