Frustration till max!

Gott folk, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva som är intressant. För tillfället känns det mesta tråkigt, vädret.....vardagen....ekonomin......TV:n. Japp, ni förstår poängen. Vill inte direkt sitta och skriva hur vår dag har sett ut....tror inte att ni tycker att det är underhållande. Eller?!
Efter 2 veckors uppehåll började jag träna igår igen, sån befrielse. Vilket impact träningen har på en, otroligt!

Ja till rubriken då; ge mig mer tålamod någon! Det här med läggning av barn tar död på mig..... jag blir så frustrerad, arg och ledsen när jag känner mig tvungen att ligga och natta Nevin ibland mellan 1 och 2 timmar!!
Jag ser hela min kväll bara flyga förbi, den enda lilla biten av dygnet där jag kan luta mig tillbaka och slappna av.
Jag önskar mig en smart lösning till nattning av barn, en lösning som ska ta max 1 minut att natta.
Nu ska jag återgå till min tråkiga kväll, tråksurfa och titta sen på någon tråkig film.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Kristina den fina

Cheer up !! Imorgon slipper du för då ska du ut och äta sushi med mig och dricka lite vin!!!! :-)

2010-06-08 @ 21:41:44
Postat av: Malla

:( Men vad du än skriver så är det kul att liksom höra ifrån dig :)

Förstår det där med frustrationen över läggning, jag fick alltid ligga bredvid Fabbe innan han somnade, han var säkert kring 3 innan han började somna själv. Vissa dagar tog det länge - andra hade jag "tur". Har tyvärr inga bra tips att ge, men en stor cyberkram får du! :)

2010-06-08 @ 21:44:10
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Tina

Kristina: Du anar inte hur skönt det ska bli =)

Malla: Naaaaw tack vännen!! En cyberkram tebax till dig =)

2010-06-08 @ 21:49:08
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: jennie

Hallå snäckan,

kan tyvärr inte ge dej nått bra tips heller mer än att det kommer släppa. Oliver var oxå sån, var tvungen att ligga hos honom allt mellan 20 min till 3 timmar. Men rätt vad det är släpper det. Prova fråga honom vad han vill ha i sängen och sova med, verätta om allt kul ni skall göra dagen efter gur roligt där är på dagis osv, och berätta för honom att nu tänker du gå ut och titta på tv eller dylikt, han kommer knata upp eller kalla flera gånger i början innan han vänjer sej, för din del gäller det bara att vara bestämd och inte ge efter, kanske funkar? Hur som så släpper det varje fall..... där är ljus i tunnelns slut.... =) Håller han på tills han blir 18 kan vi ta ett nytt snack ;).

Kram

2010-06-08 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback