Söndag, söndag, söndag...........zzzzzzz

Vissa älskar söndagar och vissa tycker att de är oftast den tråkigaste dagen av veckan. Idag har jag varit hemma med barnen själv då M behövde jobba ett par timmar. Vi kunde inte komma på vad vi skulle göra så nu har vi suttit inne hela dagen. Kan se det framför mig när huliganerna ikväll kommer att springa på väggarna.

Jag som tänkte vara duktig och ta ut ett långt sommarlov åt killarna och se vad vi fick för väder......
Tur att vi tog regnkläderna och gummistövlarna med oss hem från dagis! De används flitigt för tillfället, tyvärr!
Neo verkar inte tycka att sommarlov är så roligt trots allt, han vill tillbaka till dagis. Who can blame him??

Nästa söndag ska vi ha roligt iaf, då är det dags för Nevin att ha sitt andra kalas! Tiden går så fort...... så fort att jag om drygt en månad fyller 30 år!! Wooohoooo!! Äntligen vuxen!!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Nur

tack för senast!!! ni va så söta i era regnstövlar och regnkläder!!! :-)

2010-06-14 @ 01:04:29
URL: http://thediaryofns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback