Baaaaaaaaakis

Usch, vaknade med dunderhuvudvärk imorse! Pojkarna väckte oss kl6 och efter det blev det knappt någon vila.
Nu har huvudvärken släppt men jag är jätteseg och orkar ingenting, men det var värt det!!

Fredagskvällen var supertrevlig med sällskap av sju andra härliga tjejer!
Vi åt, drack, skrattade, dansade och lekte..... jag hoppas att alla hade minst lika roligt som jag!
Middagen bestod av vienamesiska färska vårrullar, sesamsallad med babyspenat, pad thai och till efterrätt blev det kaffe- och chokladmousse.
Till det serverades vittvin, rosévin, röttvin, mojitos och tequilarose. Idag insåg jag att det fanns väldigt mycket dricka kvar. Jaha, då får man ju se till att det blir fest igen snart!

Tjejer: det är tacksamt att ha er som gäster, tack för en underbar kväll!!

Foton är på väg upp..... ska bara ladda upp de på datorn!


xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback