Bröllopsåret

Vem har kunnat undgå att det handlar så mycket om bröllop i år?? Tydligen ska båda prinsessorna gifta sig. Den stora frågan är: "Är det rätt att kronprinsessan Victoria ska gifta sig med en man från folket?" Nähe, vad tror kungafolk att de är?? Hundar , eller? Alla är vi folk, så vad spelar det för roll?? Jag själv är ingen monarkifan som ni förstår......men oavsett så ska alla gifta sig med den de älskar. Man undrar ibland vilken tid man lever i, att det fortfarande pågår sådana diskussioner i det moderna samhället!

Överallt i tidningar kan man nu se vackra bröllopsklänningar, uppsättningar, blommor och m.m.
Jag tycker att bröllopsbilder är något av det finaste man kan titta på! Jag blir så glad, och då brukar man ju ofta hamna i de tankarna och undra hur man själv skulle vilja ha det. De flesta av mina vänner har gift sig, så det blir bara färre och färre bröllop att gå på men någon dag kanske jag får lov att stå brud.

Här är lite klänningar som jag tycker är vackra:













Den sista är så otroligt vacker!! Ovanlig och fin!
Ja, nu ska jag drömma vidare.....tata!


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

ja, egentligen önskar jag att vi kunde göra om det...allt det dä rmed att få vara så himla fin :D

Kan du inte ta och lägga in ett frieri till mannen din? :D

2010-03-16 @ 09:34:06
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Camilla

Haha den understa har jag kontaktat sömmerskan till, för några månadader sedan.

Jag skulle höra av mig den dagen det blev dax.

Den har jag bestämt mig för att ha den dagen jag ska gifta mig.

2010-03-16 @ 09:40:48
Postat av: Tina

Malla: Det skulle Tina aldrig göra ;)



Camilla: Se bara till att gifta dig istället!!

Oroa dig inte angående klänningen, den som gifter sig först får den ;)



Kram

2010-03-16 @ 12:55:38
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback