Dinner a la Tina

Äntligen har jag orkat lägga upp bilder!!
Jag har precis kunnat sätta mig ner en liten stund i lugn och ro....
Glömde förresten i förra inlägget berätta om två incidenter i fredagskväll som fick sällskapet att skratta och retas. Jag däremot tyckte inte att det var lika roligt.
Det första var mina otroligt goda men klantiga mojitos.....
jag ganska dragen hade redan hällt i Bacardi när jag sen försökte krossa myntan i glaset, inte så lyckat precis.
Slutade med att vi hade hela myntan i våra mojitos.
Hehehe!
Det andra klantiga jag gjorde på kvällen var när vi skulle iväg med vår Lexus.
En av tjejerna som inte hade druckit kunde köra oss när vi skulle vidare men hon ville gärna inte backa ut jeepen genom vår trånga grind när strålkastaren från huset stod på.
Det betyder att man i princip inte ser något när man backar....gissa vem som fick backa??
Gissa sen vad som hände??! OOooops!!
Backade in i grinden, repade ena sidan på bilen....körde fram och backade igen, körde på grinden med ena sidospegeln.
Ojdå, som det kan gå!!
På morgonen tänkte jag: jag säger inget till Mickael om inte han märker något.
Det gick inte ens två minuter efter att jag stigit upp att Mickael frågade hur det gick med bilen.
"Vad menar du?" sa jag och spelade dum.
"Ja, du backade in i grinden två gånger.... så hur gick det med bilen?"
BUSTED!!! Jag fick ju berätta och tur hade jag att det faktiskt inte blev någon större skada.
Mina vänner hade iaf roligt åt incidenterna, skadeglädje är den enda sanna glädje eller?!


Gänget med Mia bakom kameran...


Vet inte riktigt vad tanterna håller på med!


Tyvärr glömde jag ta foto på maten, men desserten kom med!


Min berömda mojito!


Hårreklam!


YEAH! Partyanimals!!


Hehehe....lite dragna!


xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback