Dubletter

Kommer ni ihåg att jag fick vänta ganska länge på mina efterlängtade klänningar??
Jag fick de till slut men eftersom företaget trodde att de hade kommit bort i posten så skickade de ett nytt paket med två likadana klänningar. Som ni förstår så älskar jag klänningar och skor men inte så mycket att jag vill ha dubbelt av något. Därför tänkte jag sälja de billigt till någon intresserad...

Det är de här två klänningarna och de är i storlek S och i samma färg som bilderna visar:



 

Den beige klänningen kostar 470kr och jag säljer den för 250kr, den svarta klänningen kostar 370kr och jag säljer den för 200kr.
Passa på nu!!!

Är det någon som vill ha det skickat till sig så får den stå för frakten själv...


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: pia lindahl

Hej gumman

Tror du jag kan ha den beiga.....ursnygg...jag är ju en 38 men ganska smal

kram blivande svärmor

2010-03-30 @ 12:02:23
Postat av: Nur

Jag kan ta dom stumpan! o frakten?? nja du får frakta dom så bjuder jag på lunch :-D

2010-03-30 @ 12:40:04
Postat av: Alexandra

hej Tina. jag skulle vilja köpa den beiga klänningen om du har den kvar. jag kan hämta den själv(bor i malmö) om det passar dig. hör av dig så kan jag skicka mitt tel nr eller nåt. kram/ Alexandra( kompis med Lavi-och vi delar födelsedag också)vi träffades länge sen...vet ej om du minns mig..iaf hör av dig vilket fall som helst

2010-04-03 @ 23:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback