Hemmafrun Tina

Ojojojoj!! Vad jag har varit igång idag.... blir trött av bara själva tanken.
Smärtan i ryggen är beviset på att jag har slitit idag. Min dag började redan klockan 6 då Nevin vaknar när solen går upp.
Mina bröder övernattade så jag fixade frukost till fem killar.
Efter frukosten storstädade jag hela huset och när det var klart fick jag börja med lunchen.
Två maskiner tvättade
jag på eftermiddagen innan jag satte mig en stund för att tentaplugga.
Fick avbryta mitt i pluggandet för att laga middag till min lilla familj.
När middagen var överstökad gick vi upp och förberedde killarna för läggning.
Jag nattade Nevin och gick sedan ner för att fortsätta plugga.
Nu kom jag precis upp och innan jag satte mig vid datorn vek jag en hel del tvätt.
Jag är slut!!! Tror ni att jag sover gott inatt??
Det tror jag, eller det hoppas jag iaf!!



xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback