Hem&Villa mässan

Idag gjorde vi vårt årliga besök på Hem&Villa mässan i Malmö. Detta var fjärde året i rad vi var där men första gången vi hade barnen med. Det gick ganska bra....
Vår plan var att försöka ta reda på lite mer om uppvärmningssystem för vårt hus och vi fick bekräftat det som vi redan visste. Det blir troligtvis jordvärme men samtidigt som det installeras ska vi lägga in golvvärme och därmed byta golv. Detta betyder ett väldigt kostsamt projekt. Nåt som vi fastnade för var ett speciellt inglasat uterum men det var inte heller billigt. Vill man hitta nåt billigt ska man därför inte gå på mässan. Fast det är ju inte därför vi går dit utan mer för lite information och lite inspiration. Något som vi letade efter men inte fann var olika kök, har för mig att det tidigare har funnits något exemplar. Köket vill vi ju byta ut helt. Vi har så mycket planer för huset att vi knappt vet var vi ska börja. Nu ska jag gräva ner mig i några tidningar som jag köpte på mässan.

                 




xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

känner igen d där med planer..många planer men lite tid och MKT pengar!

2010-03-06 @ 20:18:27
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback