Ingen FAN precis!

Om jag inte har helt fel så är det Melodifestivalfinalen idag, eller hur folk?? Ja, så intresserad har jag varit att jag har tittat på den 0 gånger. Jag tappade all intresse för några år sedan när man styckade upp festivalen i miljoner delar. Delfinal här, delfinal där! Allt handlar bara om pengar...... och folk köper det! Idag kan jag dock tänka mig att titta på den och sedan bli lika förbannad som varje år när vi skickar iväg en låt som vi sedan får skämmas för. Sverige har verkligen inte gjort bra ifrån sig de senaste åren och iår lär det väl inte bli annorlunda. Är det inte lite konstigt med tanke på att Sverige ligger i topp fem av världens alla länder på musikproduktion? Vi har grymt duktiga låtskrivare och musikproducenter här men när det kommer till Melodifestivalen hamnar vi ofta i botten.
Så för en som inte har följt den, vilken låt är vinnarlåten??



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

jag tror tyvärr att Salem kommer vinna fast jag gillar inte den låten. Har dock ingen jättefavorit i år så det är sak samma, bara vi blir bättre än Danmark. Jag var schlagerdrottning i vanliga fall :D

2010-03-13 @ 21:48:05
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anonym

det står inte att du SKA titta på den det står att den kan tänka dig att titta på den..hihihi ;-)

2010-03-14 @ 17:40:12
Postat av: Tina

ja, det gör det Kristina! Men var vad det då isåfall som fick dig att tro att jag inte HADE tittat på den? För som jag förstår så var det inte en fråga du ställde.....

2010-03-15 @ 08:09:42
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback