Jobbigt!

Varje gång jag loggar in på min msn ploppar det upp en sån vänförfrågning, av folk som jag inte känner!!!
Superirriterande!! Hur får jag stopp på detta och är det fler som råkar ut för detta??!
De flesta som skickar förfrågningar är tjejer som tydligen söker nåt som jag definitivt inte erbjuder, usch!!

Sen till er som skickar tusentals förfrågningar på Facebook: sluta!!!
Hur många vill ha sådant skickat till sig??? Jag tycker det är så tråkigt att rensa bort förfrågningar varje dag....
Jag skickar inga och vill därför inte få några heller....så svårt kan det väl inte vara?? Eller??


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste vara jobbigt att vara populär ;-)

2010-03-22 @ 23:00:27
Postat av: Malla

får såna där fr msn ibland men jag blockerar bara. håller med om facebook! irriterande!

2010-03-22 @ 23:02:15
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback