Kickboxning

Oj oj oj!! Imorgon kommer jag ha världens träningsvärk and I like!!! Jag och Monika slogs och kämpade ikväll på träningen, det var tufft men kul. Vi skrattade och hade så kul ihop, ja iaf då Monika inte mådde illa för att tränaren tvingade oss att snurra i en halv minut. Vi skulle tydligen få känna på hur det känns att bli träffad i huvudet. Det blev betydligt mer boxar än kickar och de flesta som var där tränade på fullast allvar. Jag och Monika var de enda som skrattade och hade kul. Vaddå bara för att det är en kampsport betyder det väl inte att man ska vara dödligt allvar?? Det fanns en tjej på träningen som jamade när hon slogs, varför har jag ingen aning. Kanske nån sorts ritual som vi inte känner till....hehehe!!
Nästa onsdag kör vi igen!!!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

så roligt! klart man ska kunna skratta och ha kul då man tränar :D

2010-03-24 @ 23:14:04
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback