MmmmMarabou Mjölkchoklad

Jag är fast! När jag väl börjar äta Marabou mjölkchoklad så fastnar jag. Idag är fjärde dagen på raken som jag trycker i mig några bitar. De är beroendeframkallande! Jag brukar inte handla hem de men i helgen hade de ett erbjudande i affären som var svår att stå emot. 2 stora chokladkakor för 20kr!! Men attans vad de är goda!!
Igår började jag cykla till skolan så riktigt dåligt samvete får jag inte men jag vet att jag inte ska gotta mig för mycket.....Vad vore livet utan choklad?? Mmmmmums!!


En till dig och en till mig, varsågod!!!




xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

ja exakt, vad vore livet utan choklad!! :)

har dock kommit ifrån det där med ljus choklad, klarar inte alls av det längre så det blir några bitar mörk här och där.

2010-03-16 @ 16:02:20
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback